Htimotor Htimotor Motoros srkny Kezdlap Merevszrny UL Forgszrny UL Mrepls Videk Galria

Version francaise Versiunea n romneste
 
Hátimotor rovat Teszt / Test: Polini Thor 200 teszt
Kezeljük premisszaként, hogy a Polini Thor 200 a jelenleg legkívánatosabb „nagy” motor. A Vitto Moster se kutya, de azt már kicsit meguntuk az elmúlt három évben, míg kvázi egyeduralkodott a 175 – 200 cm3-es géposztályban.


Merevszárnyú UL rovat Teszt / Test: Demoichelle
Igen, Alberto Santos Dumont, a franko-brazil madárember 60 kg-os, bambuszból és fenyõbõl faragott, 35 lóerõs kéthengeres pöffentõvel hajtott Demoiselle SD 20-asának a modern replikájáról van szó. A változtatható profilú „kisasszony” 1906 és 1909 között repült, akár 3000 m-es magasságba is.


Hátimotor rovat Teszt / Test: Paramania GTR 20 vs Ozone VIPER2 220
A Hadron tesztelésekor támadt az ötlet, hogy össze kéne hasonlítani a két nagy versenytárssal, a Paramania GTR és az Ozone Viper2-vel.


Hátimotor rovat Teszt / Test: Dudek Hadron
Tavaly, a Coupe Icare-on próbáltam ki, bele is szerelmesedtem egybõl. Azelõtt mindig a dilemma szarván ültem repülés elõtt: a 22-es Plasmát vagy a 23-as Nucleont teregessem ki?


Forgószárnyas UL rovat Teszt / Test: Apollo Gyro szûzfelszállás
Filipovits Attila barátunk teljesen belezúgott a giróba. Olyannyira, hogy One-Two fly nevû cégén keresztül az Autogyro Europe termékeit is forgalmazza, ...


Merevszárnyú UL rovat Teszt / Test: Catalina
Az olaszországi Aviano-tól köpésre van a Fly Synthesis gyára. Komoly, szigorú, szürke épület, kicsit bunkerszerû. Az ott gyártott repcsik viszont derûsek. Jókedvükben csinálják õket az életnek örülni tudó taljánok.


Hátimotor rovat Teszt / Test: Vonóerõ mérés Pécsett
A  július 22-24 között katasztrofális idõjárási körülmények között megrendezett Pilótatalálkozó kiváló alkalmat nyújtott arra, ...


Forgószárnyas UL rovat Teszt / Test: Alpi vs Fama
Az autogiró úgy vezet a helikopterhez, mint marihuána a heroinhoz. Lehet, hogy jobb bele sem kóstolni a forgószárnyasba. Lám, én teljesen normális ember voltam korábban. Csak a természetes, az állatvilágban megfigyelhetõ formáit szerettem a repülésnek, ezekre vágytam.


Forgószárnyas UL rovat Teszt / Test: Kocyba

Úgy tûnik, hogy a zárt, sportkupé kategóriás, 70-100 kEuros árfekvésû autogiró biztosítja a mûfaj terjedését. De ha már egyszer bekapta a piac a csalit, ki tudja, mi jön még?



Forgószárnyas UL rovat Teszt / Test: Cavalon
Hol vannak már azok az idõk, amikor az autogirók motorkerékpár vagy motoros sárkány módira nyitott és egymás mögött ülõsek voltak…


 
Bejelentkezés
   

Vampairologia
   

Idõjárás
   

Útmutató
   

Szavazás
   

Ingyenes apróhirdetések
   

Médiapartnerek
   

Gyúró PPG Reptérrend
   

Régebbi hírek
   

Tartalomkezelõ rendszer: © 2004 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz érvényes.
Oldalkszts: 0.13 msodperc