A koaxiális elrendezésű rotorokkal szerelt helikopter gyártója, az AirScooter Asco név alatt a tőzsdén is megjelent. A cégcsoporthoz tartozik az Aerotwin is, aki hamarosan megkezdi egy 65 lóerős, négyütemű, kéthengeres motor gyártását, amely nemcsak ehhez a helikopterhez, de más profi és amatőr konstruktőrök által is felhasználható lesz.
Emlékeztetőül, az AirScooter Nolan köpönyegéből bújt elő, és annak helikopteréhez hasonlóan nincs kollektív állásszögvezérlése, csak a forgószárny dőlésszöge irányítja. Az általános kormányzás a két rotor forgásirány-inverziós rendszere egészének megdöntésével történik. A rotorok ingarendszerű összekapcsolása a ciklikus állásszög-változtatást, a hátsó terelőelemek pedig az orsóban való stabilitást biztosítják. A lapátok fix állásszöge kizárja az autorotációt, a leszálláshoz tehát a motorra kell hagyatkozni. A gép várhatóan még ez évben piacra kerül.További információ: www.airscooter.com