Francis Gardeur
Dátum: 2007. április 13. péntek, 10:33 Rovat: Hátimotor
[kep1 59% left] [kep2 59% right]
Francis Gardeur a Coupe Icare-on talált meg azzal az elkĂ©pzelĂ©ssel, hogy gyártanánk mi forradalminak hitt hátimotorját, melynek egyelõre csak papĂron kĂ©szek a tervei, de biztos, hogy Ăşj lendĂĽletet fog adni a motoros ernyõzĂ©snek. Nem tudtuk komolyan venni, annyira lelkesen beszĂ©lt rĂłla. Aztán „lekádereztĂĽk”, Ă©s kiderĂĽlt rĂłla, hogy valamikor a francia PPG válogatott legĂgĂ©retesebb tagja volt, messze a legtehetsĂ©gesebb pilĂłta, szĂĽletett madárember, csak Ă©ppen kĂ©ptelen komolyan venni a versenyzĂ©st.
[kep3 50% left]
Évek Ăłta a legkönnyebb-legbikásabb hátimotor megĂ©pĂtĂ©sĂ©n fáradozik, Ă©s bizony, nem is ĂĽgyetlenĂĽl. Motor tekintetĂ©ben alighanem õ a legtájĂ©kozottabb szaktekintĂ©ly EurĂłpában, igenis komolyan kell venni. Novemberben elhozta nekĂĽnk a prototĂpust, Ă©s január vĂ©gĂ©n visszajött, hogy átvegye a sorozatgyártásra Ă©rett változatot. A Parapower modelljeinek jellegzetes stĂlusátĂłl markánsan eltĂ©rõ hátimotor elsõsorban a siklĂłernyõsök szája Ăze szerint valĂł, de errõl rĂ©szletesebben valamelyik következõ számban. AmĂg Zsolti a hátimotor sorozatgyártásra alkalmas változatán izzadott, Francis, mint valami kerge fecske, Afrikában repkedett. EnyhĂtõ körĂĽlmĂ©nykĂ©nt hozott nekĂĽnk egy Ă©lmĂ©nybeszámolĂłt.
|
|