Az argentin feltalálĂł Ă©s fia, Fernando az utĂłbbi kĂ©t Ă©vben kĂĽlönös figyelmet szenteltek három könnyĂ» helikoptertĂpus kifejlesztĂ©sĂ©nek. Az egyĂĽlĂ©ses, koaxiális elrendezĂ©sĂ» CH–11C az ugyanilyen teljesĂtmĂ©nyĂ» klasszikus változatokhoz kĂ©pest 15%-kal több hasznos terhelĂ©st bĂr el, Ă©s árban is elĂ©rhetõbb. A kĂ©t – egymás melletti – ĂĽlĂ©ses CH–2002 a használat cĂ©ljátĂłl fĂĽggõen dugattyĂşs vagy turbinamotorral is szerelhetõ. A nĂ©gylapátos, kĂ©tĂĽlĂ©ses CH–14 szintĂ©n kĂ©tfĂ©le, egy-vagy kĂ©tturbinás változatban lesz kaphatĂł. A CH–11C 1998, a CH–2002 pedig 2001 Ăłta repĂĽl, Ăşj változatukhoz már csak a fĂĽlkekialakĂtás hiányzik, gyártásuk tehát valĂłszĂnĂ»leg 2006-ban megkezdõdhet.
Augusto CicarĂ©, aki az oktatáshoz több országban is használt SVH–3 szimulátor megĂ©pĂtõje, Ă©s egy autĂłipari szabadalmán is dolgozik, mĂ©g nem igazán ismert EurĂłpában, s amiĂłta 1992-ben beszĂĽntette egyĂĽttmĂ»ködĂ©sĂ©t a CH–7 Angelt Ă©rtĂ©kesĂtõ Barbero fivĂ©rekkel, szerepĂ©t a gĂ©p megalkotásában sokszor lebecsĂĽlik. A valĂłságban az õ fejlesztĂ©seinek köszönhetõ a HeliSport sikere a Kompress Ă©s annak egyĂĽlĂ©ses elõdje Ă©rtĂ©kesĂtĂ©sĂ©ben. Az amerikai kontinensen CicarĂ©t, Ă©pp ellenkezõleg, tehetsĂ©ges, ĂşjĂtĂł konstruktõrkĂ©nt tartják számon, Ă©s Ăşj gĂ©peit egyre növekvõ várakozás övezi.Érdemes körĂĽlnĂ©zni honlapján: www.cicare.com.ar.