Hátimotor Hátimotor Motoros sárkány Kezdőlap Merevszárnyú UL Forgószárnyú UL Műrepülés Videók Galéria

Magyar változat Version francaise
 
Forgószárnyas UL

Augusto Cicaré


Az argentin feltalálĂł Ă©s fia, Fernando az utĂłbbi kĂ©t Ă©vben kĂĽlönös figyelmet szenteltek három könnyĂ» helikoptertĂ­pus kifejlesztĂ©sĂ©nek. Az egyĂĽlĂ©ses, koaxiális elrendezĂ©sĂ» CH–11C az ugyanilyen teljesĂ­tmĂ©nyĂ» klasszikus változatokhoz kĂ©pest 15%-kal több hasznos terhelĂ©st bĂ­r el, Ă©s árban is elĂ©rhetõbb. A kĂ©t – egymás melletti – ĂĽlĂ©ses CH–2002 a használat cĂ©ljátĂłl fĂĽggõen dugattyĂşs vagy turbinamotorral is szerelhetõ. A nĂ©gylapátos, kĂ©tĂĽlĂ©ses CH–14 szintĂ©n kĂ©tfĂ©le, egy-vagy kĂ©tturbinás változatban lesz kaphatĂł. A CH–11C 1998, a CH–2002 pedig 2001 Ăłta repĂĽl, Ăşj változatukhoz már csak a fĂĽlkekialakĂ­tás hiányzik, gyártásuk tehát valĂłszĂ­nĂ»leg 2006-ban megkezdõdhet.

Augusto CicarĂ©, aki az oktatáshoz több országban is használt SVH–3 szimulátor megĂ©pĂ­tõje, Ă©s egy autĂłipari szabadalmán is dolgozik, mĂ©g nem igazán ismert EurĂłpában, s amiĂłta 1992-ben beszĂĽntette egyĂĽttmĂ»ködĂ©sĂ©t a CH–7 Angelt Ă©rtĂ©kesĂ­tõ Barbero fivĂ©rekkel, szerepĂ©t a gĂ©p megalkotásában sokszor lebecsĂĽlik. A valĂłságban az õ fejlesztĂ©seinek köszönhetõ a HeliSport sikere a Kompress Ă©s annak egyĂĽlĂ©ses elõdje Ă©rtĂ©kesĂ­tĂ©sĂ©ben. Az amerikai kontinensen CicarĂ©t, Ă©pp ellenkezõleg, tehetsĂ©ges, ĂşjĂ­tĂł konstruktõrkĂ©nt tartják számon, Ă©s Ăşj gĂ©peit egyre növekvõ várakozás övezi.
Érdemes körülnézni honlapján: www.cicare.com.ar.


 
Login
   

Linkuri inrudite
   

Aprecierea articolului
   

Optiuni
   

Associated Topics

Forgószárnyas UL

Tartalomkezelõ rendszer: © 2004 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz Ă©rvĂ©nyes.
Page Generation: 0.07 Seconds