Az argentin feltaláló és fia, Fernando az utóbbi két évben különös figyelmet szenteltek három könnyű helikoptertípus kifejlesztésének. Az együléses, koaxiális elrendezésű CH–11C az ugyanilyen teljesítményű klasszikus változatokhoz képest 15%-kal több hasznos terhelést bír el, és árban is elérhetőbb. A két – egymás melletti – üléses CH–2002 a használat céljától függően dugattyús vagy turbinamotorral is szerelhető. A négylapátos, kétüléses CH–14 szintén kétféle, egy-vagy kétturbinás változatban lesz kapható. A CH–11C 1998, a CH–2002 pedig 2001 óta repül, új változatukhoz már csak a fülkekialakítás hiányzik, gyártásuk tehát valószínűleg 2006-ban megkezdődhet.
Augusto Cicaré, aki az oktatáshoz több országban is használt SVH–3 szimulátor megépítője, és egy autóipari szabadalmán is dolgozik, még nem igazán ismert Európában, s amióta 1992-ben beszüntette együttműködését a CH–7 Angelt értékesítő Barbero fivérekkel, szerepét a gép megalkotásában sokszor lebecsülik. A valóságban az ő fejlesztéseinek köszönhető a HeliSport sikere a Kompress és annak együléses elődje értékesítésében. Az amerikai kontinensen Cicarét, épp ellenkezőleg, tehetséges, újító konstruktőrként tartják számon, és új gépeit egyre növekvő várakozás övezi.Érdemes körülnézni honlapján: www.cicare.com.ar.