Az argentin feltaláló és fia, Fernando az utóbbi két évben különös figyelmet szenteltek három könnyû helikoptertípus kifejlesztésének. Az együléses, koaxiális elrendezésû CH–11C az ugyanilyen teljesítményû klasszikus változatokhoz képest 15%-kal több hasznos terhelést bír el, és árban is elérhetõbb. A két – egymás melletti – üléses CH–2002 a használat céljától függõen dugattyús vagy turbinamotorral is szerelhetõ. A négylapátos, kétüléses CH–14 szintén kétféle, egy-vagy kétturbinás változatban lesz kapható. A CH–11C 1998, a CH–2002 pedig 2001 óta repül, új változatukhoz már csak a fülkekialakítás hiányzik, gyártásuk tehát valószínûleg 2006-ban megkezdõdhet.
Augusto Cicaré, aki az oktatáshoz több országban is használt SVH–3 szimulátor megépítõje, és egy autóipari szabadalmán is dolgozik, még nem igazán ismert Európában, s amióta 1992-ben beszüntette együttmûködését a CH–7 Angelt értékesítõ Barbero fivérekkel, szerepét a gép megalkotásában sokszor lebecsülik. A valóságban az õ fejlesztéseinek köszönhetõ a HeliSport sikere a Kompress és annak együléses elõdje értékesítésében. Az amerikai kontinensen Cicarét, épp ellenkezõleg, tehetséges, újító konstruktõrként tartják számon, és új gépeit egyre növekvõ várakozás övezi.Érdemes körülnézni honlapján: www.cicare.com.ar.