| |
Forgalmazók: Repülés és család?
rta: peter Dtum: 2006. jnius 06. kedd, 22:20 (17588 olvass)
Tízéves koromban a modellezés kapcsán kerültem a repülésbe Székesfehérváron.
Óriási érzés volt gyerekként akkora fesztávú gépet a levegõbe engedni, mint saját magam, és damillal felcsörlõzni 40–50 m-re…
magasabbra, mint egy 10 emeletes ház, ami egy városi gyerek fejében a legmagasabb épület, amit ismer…
|
|
Forgalmazók: Farkas Tibor
rta: peter Dtum: 2006. prilis 27. cstrtk, 11:27 (19300 olvass)
Még mászni sem tudott igazán, amikor már arról álmodozott, egyszer a hegy felett lejtõzõ madarakkal szárnyalhat. A gyerekkori modellezést a vitorlázórepülés követte, tizennégy éves volt ekkor. A vitorlázással töltött hat év alatt megszerezte az ezüstkoszorú teljesítményszintet, valamint a szakszolgálati engedélyt. A vitorlázás körülményessége, illetve a kapacitás- és idõhiány azonban egyre inkább leszûkítették a repülési lehetõségek körét – a vágy a repülés iránt azonban nem változott.
|
|
Forgalmazók: Bíró Bálint
rta: peter Dtum: 2006. prilis 02. vasrnap, 10:53 (19911 olvass)
Több mint negyedszázada repül. A szakmában az oktatás és a versenyzés mellett a hátimotor-építés kapcsán is ismerik a nevét. Az általa kidolgozott aktív felfüggesztés az eddig kitalált és alkalmazott bekötések pozitívumait ötvözi, a negatívumaikat kiiktatva.
|
|
Forgalmazók: Torkos Tamás
rta: peter Dtum: 2006. mrcius 15. szerda, 22:29 (23889 olvass)
„Fiatalkorúként”, 14 évesen kezdett repülni, elsõ körben gyalogsárkánnyal. Több mint tíz éve siklóernyõzik, ’97 óta oktató is. Jelentõs szerepe volt a csörlõstart megteremtésében Hajdú-Bihar megyében. Néhány éve motoros ernyõvel bõvítette az általa repült légi jármûvek „repertoárját”, és az akrórepüléssel kapcsolatosan is vannak tervei...
|
|
Forgalmazók: Kiss István & Szalma Gábor
rta: peter Dtum: 2006. februr 16. cstrtk, 21:36 (29456 olvass)
A biztonságos siklóernyõzés a megfelelõ, mondhatni kompetens oktatással kezdõdik.
Jelenleg Magyarországon csak az oktathat szabályosan siklóernyõzést, akinek az oktatói jogosítását a Szabad Repülõk Szövetsége (Hungarian Free Flying Assotiation – HFFA) adta ki. A mérce magas – igen komoly repülõtapasztalat birtokában, oktatói tanfolyam elvégzése után, elméleti és gyakorlati vizsgák sikeres letételét követõen válhat valaki oktatóvá. Oktatónak lenni rangot és persze felelõsséget jelent a siklóernyõs-társadalomban. |
|
Forgalmazók: Felhõúton találkoztak
rta: peter Dtum: 2005. szeptember 15. cstrtk, 01:21 (17011 olvass)
– Az elmúlt két évtizedben a szabad (és minden más) idõm nagy részét a repülésre áldoztam, amit nem is bántam meg – mondja Szabó Péter. – Saját repülésem mellett rendszeresen oktatok, és egy klubnyi ember ügyes-bajos dolgait segítek rendezni. Az nap „másik 24 órájában” azonban, úgy érzem, teljes életet élek. Annak idején úgyterveztem, agglegény maradok, aztán váratlanul összetalálkoztam Edinával, és megszületett a csoda: sikerült összehangolnunk a repülést és a családot – amit csak nagyon kevesen mondhatnak el a környezetemben. Közös életünket átitatja a repülés, amiért hálás vagyok a sorsnak és a feleségemnek is.
|
|
| |
|
Bejelentkezés |
| | Jelenleg nem lehet bejelentkezni |
|
| | |
|
Régebbi hírek |
| | Ehhez a blokkhoz jelenleg nincs tartalom. |
|
| | |
|