Pici ernyõkhöz nagy motor kell. EzĂ©rt is választottuk Ăşj fejlesztĂ©sĂĽnkhöz a Fresh Breeze által avionnált Simonini Mini2+ motort. A zöldfĂĽlĂ»ek Ă©s a hátimotorozásra alulrĂłl kacsingatĂłk köreiben nem vagyunk nĂ©pszerĂ»ek azzal az állásfoglalásunkkal, hogy ennek a mĂ»fajnak a lĂ©nyege nem az olcsĂłság. Pedig saját bõrĂĽnkön megtapasztaltak alapján állĂtjuk: egy adott Ă©rtĂ©k alatt Ăşgysem lesz repĂĽlĂ©s, csak beszerzĂ©s Ă©s haszontalan cuccok birtoklása.
Az pedig, ami arra nem használhatĂł, amire szántuk volna, mĂ©g akkor is mĂ©regdrága, ha Ăłcóóóé kĂnálják. Hogy tovább fokozzuk ezt az antipátiát, Ăşgy döntöttĂĽnk, hogy a 2009-es fejlesztĂ©s egy igazán exkluzĂv lĂ©gi jármĂ» lesz. Olyan, amit az olcsĂłjánosok fĂłrumain aztán jĂłl le lehet hĂşzni. Moduláris, legĂłszerĂ»en Ă©pĂthetõ, biztosĂtĂ©k szerepet betöltõ mĂ»anyag elemekkel ellátott karbonvázat Ă©s keretet kĂ©szĂttettĂĽnk a Flymecc nevĂ» olasz cĂ©ggel. A beavatottak tudják: õk gyártják a csilivili folyadĂ©khĂ»tĂ©ses Sky Engine motort. Ami kevĂ©sbĂ© ismert: szintĂ©n õk gyártják a Fly Castelluccio által forgalmazott QuixĂłt is. Nos, ennek egy klĂłnját alakĂttattuk át kedvenc motorunk számára.Az eredmĂ©ny egy Ă©rdekes vonalvezetĂ©sĂ», igen strapabĂrĂł Ă©s funkcionális, az alu változatnál közell 2 kg-mal könnyebb utazĂłgĂ©p lett. UtazĂł, abban az Ă©rtelemben, hogy 15 l-es tankjának köszönhetõen 5 Ăłrás autonĂłmiát biztosĂt, ami egy megfelelõ ernyõvel akár 300 km is lehet szĂ©lcsendben, Ă©s utazĂł, amennyiben bõrönd mĂ©retĂ»re egyetlen villáskulcs segĂtsĂ©gĂ©vel tĂz perc alatt szĂ©tszerelhetõ. A cserĂ©lhetõ összekötõ elemeknek köszönhetõen gyakorlatilag elpusztĂthatatlan, az elsõ napon elrontott start vagy elbaltázott leszállás miatt nem kell lemondani a tĂşra vagy a vakáciĂł alatt mĂ©g ĂgĂ©rkezõ repĂĽlĂ©sekrõl, nem kell drĂłtozni-hajlĂtani, hegeszteni. Csak igĂ©nyeseknek ajánljuk.